Saliha16 sezaryenin tek zorluğu sonrası sanırım. Eve gelipte anestezi geçince biraz ağrısı oldu, ameliyat sonuçta illa zorlanıyor insan. Ama beklediğim kadar zor ve kötü değilmiş sezaryen olmakta. Ben çok korkuyordum açıkçası. Ama korktuğum gbi olmadı çok çabuk toparlandım ne hastanede ne evde hiç yatmadım 🥰 umarım normal olur sizinki. Tabi öncelikle sağlıkla gelsin güzel bebek, hayırlı doğumlarınız olsun inşallah 🙏