Kizlar merhaba 34. Haftadayin saçların aşırı kötüydü. Diplere boya veya açıcı surdurmeden boya işlemi yaptırdım. Kuafor keratin bakım da yapmış. Bu da beni endişelendirdi. Acaba daha önce yaptıran var mı? Diplere degmesigi sürece boyanın sikint8 olmayacağını duymuştum. Lütfen yaptıran biri varsa eğer bilmeden cevap verebilir mi