Edizbeyinannesi Arkadaşlar covid olduğumu öğrendim dün 1,5 gün çok kötüydüm şimdi biraz daha iyiyim Ne yapmamı önerirsiniz
muge1661 Edizbeyinannesi geçmiş olsun inşallah hafif atlatırsınız… aşınız var mıydı ? Bol bol istirahat edin ve vitamin takviyesi bolca alın.. bide moralinizi bozmayın unutmayın stres de bağışıklığı düşürüyor 😔
Pinarr35 Edizbeyinannesi bende.kovitim 3. Gunum cok hafif geciyor sadece tat koku yok ve oksuruk var. Ben bol.bolc vitamini ilik seyler tuketiuorm doktorada sordum normal kullandigimiz vitaminler yeterliymis. Agrin olursa parol yada.minoset ic dedi sukur gerek kalmadi oksuruk beslenmek cok onemliymiss surekli bisiler atistir saglikli seyler ye
Toprakmelic Edizbeyinannesi geçmiş olsun bol bol su için doktorun verdiği ilaçlar aksiye vitaminlerinizi kullanın. D vitamini damla mutlaka kullanın. Çok faydası var meyve yi eksik etmeyin muz Kemiksytuna çorba yada işkembe sarımsaklı çok iyi geliyor
Edizbeyinannesi Anneoluyorummmm belirtilerim bulaştığı gün hemen başlamadı. İlk 16 aylık oğlum kötü oldu ateş ishal o hemen atlattı geri ben de 3 gün belirtiler başladı ateş titreme eklem agrısı ishallik 1,5 gün çok zorladı dün baya bi terlemişim bugün eklem agrılarım geçti
Edizbeyinannesi muge1661 Hiç aşım yok eşimin 2 doz aşısı var ama o benden daha kötü şuan 16 aylık oğlum var ona da annem bakıyor 👀
Edizbeyinannesi Pinarr35 evet bende öyle yapıyorum. Bende tat koku gitmedi ama agrım çok oldu. Dün baya bi terledim agrım geçti öylelikle İlk gün ağrıya dayanamayıp bi parol içmiştim Şimdi bogaz agrım öksürük ve ishal kaldı bende
Edizbeyinannesi Toprakmelic evet haklısınız bugün d vitamini alıp geldi biraz önce babam oğlum da kendim de başladım damlaya