Istnbllu45 Bende 14+4 de gittim erkek demişti ama bebeğin pozisyonu onemli bizimki biraz hareketsiz düz yatmış bacakları kapalıydı son anda göstermişti kendini
Nazliii-34 Yagmuracar0509 bilmiyordum yeni öğrendim öyle yapıcam bi daha ki gitmem de merak ediyorum 😍