Ecekoraymom1722 Kızlaaaaaar doğurdum da geldim bu gün 5.günümüz rabbim dileyen isteyen her kuluna nasip etsin inşallah 🤲🥰doğum raporunu aldıktan sonra nerelere başvuru yapmamız gerekiyor bilgisi olan varmı?