13+4 üm bir haftadır pregnom kullanıyorum ama içeriğine baktığımda 400 mcg folik asit içeriyor zaten ilk 3 ay folik asit kullandım 3 aydan sora bıraktırıp pregnom verdi doktor bunda da folik asit var bi zarar olur mu acaba? Folik asit sadece gebelik öncesi ve ilk 3 ay kullanılır diye biliyorum