Kızlar 3. Ayımdayım doktor değişikliği yapsam alışır mıyım sizce aslında gittiğim hastanede ki doktorumdan memnunum ama değiştirmem gerekiyor eşim başka bi hastaneden doğum paketi satın alacak bende ya oradaki doktora ısınamazsam diye endişeleniyorum 😏😏