Senayemre 17+1 hamileyim ve akıntım cogaldi netten arastiriyorm normal diyor doktorda krem yazdi ama ilac yazamiyormus bebekten dolayi sizcede normalmi😐
NecipBernaSvey Senayemre bende 7 haftalık hamileyim akıntım daha yeni basladı bir kac gündür bugün doktora gittimm şampuan verdi banada o bölge icin ister her banyoda ister her tuvalete cıktığında yıka bununla dedi
Pogacayanak Senayemre 21 haftalik oldum bende de var hafif sarı bir akıntı bazen de beyaz geliyo suyum da azalinca cok korktum ama iltihap çıkmadi