Momtheangel guven isi baska, ben zaten sonuclandigi vakit icin soyledim ama 6 ay cok uzun bir sure, ben de ilk gebeligimi 12. Haftada kaybettim, dogum yaptim uzerine plasenta icerde kaldigi icin kurtaja alindim ama ona ragmen 2 regl sonrasinda rahmin toparlanir hazir oldugunda tekrar dusunebilirsin demisti doktorum. Ki etrafimda da ilk gebeliginde kayip yasayan cok arkadasim oldu her biri yine 2-3 ay icinde gebe kaldilar doktor izni ile.. verdigi sure cok uzun geldi bana