Kizlar merhaba ben dun yazmıştım bebeğimin 7 bucuk hafta ve kalp atisini duyamadik diye ben bugün ultrasyon kağıdına bakarken farkettim ilk gittiğim hastanede bana 3.trimester yazmışlar ve haftası felan hic yazmiyordu ben başka hastaneye gittim ultrasyon kağıdında 5w5d yaziyodu bu haftasimi bu haftada normal deilmi kalp atisinin duyulmamasi