Henüz 7 haftalık hamileyim ve grip gibiyim tam ne bilmiyorum burun akıntısı öksürük baş ağrısı var hastaneye boşuna gitmek istemiyorum ilaç kullanamam bebek için sıkıntı olmayacak doğal yöntemler var mı acaba yakınımdan birisi de domuz gribi geçirdikten sonra bebeğini kaybetti 10 haftalıktı bende korktum bi domuz gribi belirtileri falan nasıl düşük riskimiz de var daha çok tedirgin oluyor insan