Eda_mustafa bende oglumda görmüştüm ama bebek gormedim ruyamda bir ses duydum oglun olacak adini esved koy dediler ama koyamadim onemsememistim ama icimden cikmiyor suan yine hamileyim oglum olursa esved arda koymayi düşünüyoruz bu sefer ruyamda kizim olmustu ama daha cinsiyetini ogrenemedik bakalim