MerveNur- yok yok korkmayın hiç. Ben biraz panik bir insanım bir de dogumhanede son anda gelen kadindan çok etkilendim. 6 cm açıklıkla geldi 10 a çıktı ama bebek yukwrda olduğundan doguramadi. Korktum ben de böyle olucam diye , muayaneler falan çok yordu. Doktor ve Ebeye söyleyerek sezeryana döndüm. Hastane seçimi çok önemli. Her seyinle ilgilenmeleri çok güzel
Isameryem yukarida yazdım sebeplerini 💛 denemedim dememis olmak için hep normal istedim , sonuna kadar gitsem yapabilirdim belki ama olmadı. Olsun hiç pişman değilim 💛 medikal Park Antalya Sibel Kaya doktorum. Güzeldi her sey