Sakaryali54 23 haftayi bitirdik 24 olduk gecen hafta hersry normaldi bu hafta suyumuz fazla cikti.doktor sekerli yicekler tuketme dedi ama zaten sekerli tatli seyleri sevmiyoruz yemiyoruz da bebek hareket etsin diye yiyorm o da cok az.yesek nolur bilemedim.bilgisi olan ya da bnm gibi olan var mi ?
Zynppp1 Sakaryali54 kendi doktorum dışında baska bi doktora gitmiştim bi kere doktor suyun fazla yarın gel test falan yapıcaz demişti kendi doktorum hiç öyle bişey demedi çok şükür son günlerimiz ve şuana kadar bı sıkıntımız olmadı