Bursaspor16 Kızlar özeldeki doktorum idrar testi istedi ama bizim burdaki sağlık ocağında yapılmıyomuş devlet hastanesine gidip hamile olduğumu doktorumun istediğini söylesem yaparlarmı acaba yoksa özeldemi yaptırmam gerekiyor
minikbebegim19 Bursaspor16 ben o kadar zorladım ki kaç kez gidip geldim asla yapmadılar yalvarmama rağmen. En sonunda vicdanlı bir adam yaptı sanki eli kolu kırılacak
portakalcicegii Bursaspor16 bende idrar ve kan testi istemişti . Devlet kadın doğumdan randevu aldım. Gittim söyledim hemen yaptılar.
Tunaaslan Özel benden de istemişti devlette yaptırdım ben 😄 Oradaki kadın doğum doktoru ile konuştum yapabilirsin dedi 7 TL mi ne istemişlerdi
Tunaaslan Bursaspor16 özel herşeye para istiyor gerçi doktorum dedi istersen devlette yaptır ben bilmiyordum öyle diyince orda yaptırdım hatta bir test daha vardı onuda sağlık ocağında yaptırdım
Bursaspor16 Tunaaslan açlık tokluk şekeri testimi acaba banada sağlık ocağında yaptırabilirsin dedi çünkü
Bursaspor16 kuzeymomsss ne için istedi bilmiyorum bidahaki kontrolde idrar testiyle açlık tokluk şekerine baktırıp sağlık ocağında sonuçlarını getirirsin dedi ama sağlık ocağı idrar testi yapmıyormuş malesef 🙄
Tunaaslan kuzeymomsss idrar tahlili için beklemezdim ücret talep etmelerini ama istediler 😂 SGK olunca devlet almıyor ya para
kuzeymomsss Bursaspor16 evet canım bazı sağlık ocakları yapmıyor. Ben idrar yolu enfeksiyonu için yaptırmıştım sadece acilde. Ama 7 TL almaları çok saçma
sherlock Bursaspor16 acildeki yoğunluğa bağlı iş çoksa yapmayabilirler bence poliklinikten randevu alın. Kadın doğum bulamazsanız dahiliye de olur kan ve idrar tahlili için.
Bursaspor16 kuzeymomsss evet canım aslında devlet hastanesinin para almaması gerekiyor ama hiç yoktan iyidir keşke yapsalarda 7 tl alsalar özeller çok pahalı 🙄
kuzeymomsss Bursaspor16 orası tabiki öyle kuzum çoğu doktor özele takipli olunduğu için bakmıyor çok saçma geliyor bana bu tavırları