gamzenurgnk
Benim eşim düşük tehlikem olduğu içim , öğrenir ögrenmez birliktelik yok dedi .
Sezeyan olacam haftaya, şuan 37 haftamdayım . Bizdedir durumlar aynı .
Fakat o post açan bayan eşimle birlikte olunca açılmam oldu vs yazmıştı . Bir çok kişide evet bizde öyle yaptık demişlerdi . Ben ilk defa duydum böyle bir uygulamayı ama , onlarca bayan doru bende yaptım falan yazınca demekki halk arasında kullanılan bir yöntem diye düşündüm ,
Yakın geçen haftalarda açılmış bir posttu
bilğilendireyim dedim