Zuleyhakazan iyisini ve özelde taktırsan koruyor özelde doktor kendi takıp usg bakıyor ben 4 yıl kullandım hiç korunmadım sonra bebek istediğim için çıkarttım. Bazı şehirlerde ebeler yada kadınlar için olan yerlerde yine doktor olmayan kişiler takıyor doktora git baktır diyorlar imkanınız varsa özelde yaptırın. 😊