unemere mavi_8 ama kabızsanız rektumda katı dışkı varsa duphalac değilde lavman yapmanızı öneririm. 8 gündür sıvı besleniyorum malum sebepten dolayı 🤦🏼♀️
Gta-35 1408 bende 1 kez denedim lavman iyi oluyor gerçekten siz ne kadar sürede bir lavman yapıyorsunuz?
1408 Gta-35 belli olmuyor ama ne olur ne olmaz siz doktorunuza sorup kaç gün de bi yapılır diye sorun ben bazen 2 gün de bazen 5 6 günde bir yapıyorum
Esenasel Doktorun verdiği vitamin kan hapları kabiz yapıyordu çok kötüydüm ama doktorum magnezyum yazdı bir tane suyun içinde eriyenden o günden sonra kabizligim düzeldi doktor demişti yazarken zaten bu seni rahatlatır diye