Merhaba arkadaşlar, ben 7-8 haftalık hamileyim. Gebeliğin henüz çok başında olmama rağmen inanılmaz saç dökülmesi yaşıyorum yaklaşık 2-3 haftadır tutam tutam saçlarım dökülüyor. Kan değerlerim hepsi normal çıktı ben gebeliğe bağladım ama üzüyor bu kadar çok dökülmesi. Böyle bir sorun yaşayan oldu mu aranızda normal mi sizce ?