Selam kızlaarrrr🌸 ben 11 ocakta regli oldum 3.günü klomen kullanmaya başladım 5 gün boyunca günde iki tane 21 ocakta doktor randevum var normalde ilaç bittikten sonra 5.gün gitmem gerekirdi doktorum izinli olduğu için 1 gün önce gideceğim inşallah yeterli büyüklüğe ulaşır yumurtlarım çok heyecanlıyım ilk klomen tedavim 9 aylık evliyim ve pcosluyum. Bu tartışmayı tüm süreci sizlerle paylaşmak için açtım, haydi toplanalım dualarımızı birbirimizden eksik etmeyelim.🌸 bilgisi ve bu tedaviyle hamile kalan varsa bilgilendirsin lütfennnnn