Kızlar merhaba 2 gebeliğim oldu ilki kese küçülmesinden dolayı kürtaj oldum diğeri kese büyümedi içindede bebek yok bunun sebebini nasıl araştırabilirim doktorum tabiki yönlendirmelerde bulundu ama tecrübe etmiş arkadaşlar var ise yazabilir mi kan pıhtılaşması testi yaptıracağım devlet hastanelerinde yapılıyormu hangi bölüme gitmeliyim İstanbul ve Tekirdağ hastanelerinde var mıdır şimdiden teşekkür ederim 🤲🏻