Feyza1908- Yan etki yaşadınız mı hanımlar. 3. Doz biontech te. Şubatta olacağım 3. Dozu ama korkuyorum sanırım
denizvebulut Feyza1908- 2 doz sinovac gebelikten önce olmuştum, üstüne iki doz biontech gebelikte oldum. Bende hiç yan etki yapmadı. İlk dozda biraz kolum ağrıdı, ikinci de neredeyse hiç ağrıması bile.
yeniklasor Ben oldum 2 doz sinovac zaten çoktan etkisi yararı bitmişti. 3. Doz olarak biontec oldum 2 gün kolumda ağrı dışında çok şükür hiç sıkıntım olmadı 😊 4.biontecimide olucam inşallah