Selam güzel anneler ve anne adayları,
200 küsur gün nasil geçecek,testler,seker yüklemesi, detaylı ultrason geçsin gitsin bir an önce derken hepsi güzel sonuçlarla gecti gitti cok şükür.
Burda çoğu zaman okuyorum ikili test yaptırmam, şeker yüklemesi yaptırmam diye yaptırın anneler riskli bir gebelik geçirmiyorum çok şükür ama ona rağmen bütün tedbirlerimi aldım bütün hepsinden de güzel sonuçlar aldık. Geriye kalan 3 ay sağlıkla gel oğluşum 🐣