Anne_derya1 Merhabalar arkadaşlar 13 haftalık hamileyim dün idrar testi sunucum da idrar yolu enfeksiyonu olduğumu öğrendim ne yapmam gerekiyor😔
MerveeD Anne_derya1 bol bol su için doktorunuz ilaç verdiyse mutlaka kullanın emfeksıyon ıyı bsey degıl cnkı
nagis1 Anne_derya1 bol bol su 27haftaligim hala cekiyorum enfeksiyon benimki birde kroniklesmis enfeksiyon
minikportakal Anne_derya1 bende tahlil yaptırdım acaba tahlil sonuçlarınızı buraya atabilirmisiniz nasıl anladınız enfeksiyon olduğunu gidemedim hastaneye o yüzden
Deletedmom623737 Anne_derya1 Doktorunuz biliyor mu bilmiyorsa söyleyin ve kesin verdiği ilaçları kullanın yoksa daha cok artıyor her ay saglık ocagından idrar tahlili yaptırıp götürüyorum doktora 2 ayda bi kesin cıkıyor enfeksiyon
12mommy Anne_derya1 korkma ben binlerce kez oluyorum geciyor gene oluyorum hamilelikde once asla olmamıştım canım bol su içmek gercekden emin ol geçiriyor inan birde sürekli ic çamaşırı değiştir