zynpada [burcu_kural]yarın 38 olacak biri olarak bildiriyorum, INCIA :) sıfır çatlak, genetik mi diye sorarsanız annem, halam, teyzem hepsinde var çatlak :) şuraya da linkini ekleyeyim 😂[https://ty.gl/slxjef50d9]
burcu_kural Teşekkürler yanıtlar için bende de kaşıntı falan var çatlamaya başlamadan önlem alayım diye düşündüm 💖
birannesoruyor Burt’s Bee kullanıyorum karnım için çok memnunum. Lierac kullandım ilk zamanlarda memnun kalmadım, 3 çatlağım oluştu.