Izlar 2 haftalık bebepim var sarılık deper 11 çıktı doktor bu haftalarda normal bu değer dedi yatış yapılacak tedavi edilecek bisy değil bol bol emzireceksin dedi öyle yapıyorum. Başka ne yapabilirim düşürmek için,çok korkuyorum gece gündüz uyku uyuyamıyorum yükselecek diye