Kızlar sabah post açmıştım 13 haftalık olucaz iki gün sonra sabah kahve leke geldi hemen muayene olmaya gittim bebek iyi çok şükür doktor sistit olmuşsun dedi çünkü çok fazla sık idrara çıkma , yanma falan var onları söyledim . Başına gelen var mı ? Nasıl bi tedavi uygulandı ? Evde kendim nasıl atlatabilirim?