Xyztt canım hapı 34 te kesiyorlar zaten, sadece iğne ile devam ediyorsun iğneyi de son akşama kadar vurulmanı istiyorlar. Normal doğum yapmanda bir sakınca yok, eğer normal istiyorsan bir doktora daha danış bence. Ben normal istiyordum mesela doktorum yapabilirsin dedi, sonradan rahmin bir bölgesnde incelme olduğu için sezaryene döndük