Yenianneyimmm Merhaba melek anneler benim 4.gebeliğim 3 düşük yaptım kan pıhtılaşmasından dolayı şuan clexan 0.4 iğne kullanıyorum ilk defa dün gece iğnemi vurmayı unuttum bunun için endişelenmelimiyim ? Lütfen yardımcı olur musunuz.
Muhammedamine Yenianneyimmm birgünden birşey olmaz ama dikkat edin lütfen bundan sonra ben bir saat geçince kalp krizi geççriyorum