Aysukoseoglu Kızlar 9+4 haftalık hamileyim bugün ağrım çok olduğu için hastaneye gittim ve kesenin altında kanamam başlamış progestan verdi ne yapmam gerekiyor tavsiye verir misiniz
gldn065807 Aysukoseoglu sadece ilaçlarını kullanıp lavabo disi kalkma canım bol su iç senin yapacak başka birseyin yok
Misa34 Aysukoseoglu benimde vardi panik yapmayin ilacinizi duzenli kullanin ben 1 ay kullandim hicbisey kalmamsti
Bsrdncrn Misa34 ne kadar kullanımdan sonra geçti. Bir süre kanama gibi olup sonra kahverengi mi olup devam ediyor acaba?