deletedmom87894 Kızlar 24. Haftamdayım şimdiden bez hediyesi geliyor 😂🤦🏻♀️2 farklı bez var değiştirmek sıkıntı olurmu acaba biri sleppy bir prima
hunilimom deletedmom87894 tabi ki benim kızıma prima hiç iyi gelmedi pişik yaptı ve ben kokusunu sevmedim 😂 o iç yapısını felan sleppy kalıp olarak dar cis kaçırıyor kaç numara Peki
Lulikli deletedmom87894 olmaz bence arkadaşım prima, canbebe, sleepy hepsini kullandı elinde vardı. Bebeğin altığını Sık değiştiği ve pişik kremiyle desteklediği için de sorun yaşamadı 😊
TugceArslan deletedmom87894 Ben ilk kızımda tuvalet eğitimine bir iki ay kalaya kadar değiştirmedim. Sonra bir denedim. Hiç pişik yaşamayan çocuk iki yaşından sonra pişik yaşadı. Şimdi ikinciye hamileyim. Hangi bezi kullanırsam kullanayım değişim yaşatmam muhtemelen