mericherry Benim 5. Haftada 13 bin çıkmıştı, kimyasal gibi duruyor😔 ilki benim de çok düşük çıkmıştı senin gibi bir anda kanama geldi vücut attı.
nslspsy9 Happybsrn yarın farklı doktora gidicem bakalım progestron ilacı içiyordum iğnesini de yazdı bugün sonra da bırak içme diyince deli oldum kanamam yok şu an ağrım yok doktor beni çıldırttı
Sedaakaln nslspsy9 bence Baska doktora git bana düşük olucak dedi ilaç vermedi 3 güne düşer dedi Baska doktora gittim igne verdi 10 haftalık oldum cok şükür
mericherry nslspsy9 olmasın inşallah, hiç kalkma denildiği gibi, progestana devam. Belki geç döllenmiştir vs hiç belli olmaz. Kahverengi kandan korkma demişti doktorum
HavvaAtasoy nslspsy9 Canım hiç kalkma yat iş güç yapma sakın bebiş tutunmaya çalışıyor geçmiş olsun progestoronu ihmal etme bide banyo yaparken sakın sıcak suyla yıkanma başımdan geçti ordan biliyorum
nslspsy9 HavvaAtasoy yatıyorum canım şu anlık kanamam ağrım yok iğnemi hemen yaptırdım ilacımı da bırakmadım içmeye devam ediyorum yarın işte farklı bir doktora gidip kontrol olayım diyorum
HavvaAtasoy nslspsy9 Aynen canım git bi gözük benimde düşük tehlikem vardı daha önce bir düşüğüm de var çok dikkat etmiştim çok şükür bebeğime kavuştum inşallah sende sağ salim atlatırsın
Rmzydmr nslspsy9 muhakakk bikaç doktor ile görüş bende de dış gebelik gibi gözüküyor demişlerdi 8aylık hamileyim şimdi Rabbim saglıkla kucagına almayı nasip etsin inşallah evladını
nslspsy9 Rmzydmr gidicem yarın İnşaAllah canım Sizde Allah’ın izniyle hayırlısıyla sağlıkla bebeğinizi kucağınıza alın Amin 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻
nslspsy9 mericherry hayırlısı İnşaAllah bi tek WC ye kalkıyorum ayaklarımı yukarı dikiyorum yatıyorum allahım hayırlısıyla yarın güzel haberler duymayı nasip etsin inşaAllah