Sibel_g Kızlar 37. Haftada kontrolde 3200dü kilosu 38. Haftada 3300 olmuş doktorum haftasına göre normal dedi ama ben az kilo almasına takıldım var mı böyle bir durum yaşayan ??
Fadime60 Sibel_g bende 38t4 teyim şimdi geldim kontrolden 3200 dedigeçen hafta 3090gr demişti alanı daralıyorondan kilo az almış galiba sıkıntın olmazsa haftaya gel dedi