Tam olarak 20. Haftamda bende de öyle oldu. Bebek çok aşağı indi gibi özellikle sol kasıktaydı hep.. merak ettim falan ama doktora gitmedim. Şimdi 23 haftam doldu ve geçen haftadan beri yukarı çıktı yine bebiş🧿
O haftalar öyle bişeyler oluyorsa demek ki bilemedim ama bir problemin olmadı yani benim şükür👍🏻