kızlar son adetim 10 aralıkta çok az gelip sonra 14 aralıkta geldi 11 ocakta test yaptım çizgi silik olarak çıktı ertesi gün ayın12sinde kan verdim beta 12.63 çıktı kahverengi akıntılarm oldu doktor henüz çok yeni lekelenme olabilir normal çok kanaman ve şiddetli ağrın olursa acile basvur dedi dün gece pıhtılı parçacıklı gibiydi ama agrım filan yok sanki rengi değişik gibi geldi acile gittim kanda beta bu sefer 22. 80 çıktı doktor bişey diyemem bu duruma değerin hala düşük 2 günde Bi kan ver dedi hersey olabilir dedi benim gibi basına durum gelip gebeliği sağlıklı olan var lütfen fikir verin geceden beri hiç uyumadım napacağımı bilmiyorm