Kızlar 26+5 günlük olduk bugün rahim ağzı kısalığı var maalesef ki Bende Pesser takıldı ve kese aşağı doğru sarkmış dedi doktor göbeğime elledigim de üst taraf boş yumuşak kasık tarafı ve üstü sert bebek orda belli böyle olupta zamanında sağlıkla doğuran var mı acaba yada neden öyle yukarı çıkar mi bi bilginiz varsa beni aydınlatır mısınız ?🙏🏻