Kızlar kacıncı haftada dogum yaptınız erken dogum yapan varmı
Elifyasar ben 🙋🏻♀️ cokta erken degıl ama 36+5te geldı oglum
Elifyasar 38+4😊
Elifyasar 37+5te yaptım☺️
Elifyasar 33+4
38+3 🌸 bakalım bu kaçıncı hafta da gelecek 😇