alparslanannesii1661 Azizinannesi2 bende valla öyle özledim ki anlatamam ksske olsaydi milletin özelini döküp saçıp ortalik karıştırıp kenara çekilen yilanlar oldugu sürece insanlara rahat yok inşallah bunlari okuyupta utaniyosundur karakter yoksunu
Azizinannesi2 alparslanannesii1661 İnşallah okuyordur bir laf dicemde yine askı yerim diye sizsiz kalırım diye yazmıyorum öyle yılanların başını ezeceksin varya kafasını duva sürtüp kıvılcım cikartacaksin
Armess_loya alparslanannesii1661 bende çok özledim Alime bebe mavişimiz kurban olurum geldi gene gözümün önüne boncuk gözleri CANSIN LAAAA BEBEN ÇOK DATLI ASANSÖRDEKİ FOTOLAR GELSİN 🧿🥺🤗
alparslanannesii1661 Azizinannesi2 KE SIN LIK LEE ! Allah böylelerinden korusun bizi dost gibi gorunen düşmanlardan