Julide_01 Merhaba benim düşük riskim vardı ilk iki ay progeStan hap kullandım ve progestan iğnesi vurdurdum çok şükür şimdi iyiyiz. Ama normal doğum zor olur diyorlar doğru mu ? Kullanıp normla doğum yapan yardım edebilir mi
gurbetcianne97 Julide_01 progestan ile doğumun ilişkisini ilk defa duyuyorum. 30. Hafta ile 35. Hafta arası kullandım ve herşey düzgün giderse normal doğum yağacağım inşallah. Alakası yok yani. ☺️
sehrengiz_8 Julide_01 hayır sizi kim niye korkutuyorsa progesteronla doğumun hiçbir ilgisi yok ben de yaklaşık üç ay kullandım normal doğumu bekleyecektik ancak kolestaz çıkınca sezaryen olacağım. Doktorum da progeston kullanıyorsun normal doğuma engel demedi hiçbir zaman
AliSilan Bende 4 ay progestan kullandım ama bebeğim 42 haftalıkken sandık acİlmam yoktu suni ile doğurdum acaba ondan mı ?
Julide_01 sehrengiz_8 biz engel demedik sadece açılma zor oluyormuş normal doğumu daha da zorlaştırıyormuş diye duydum. Yaşayan var mı diye sorduk