Merhabalar. 22. Haftada cinsiyeti kız olan bebeğime multikistik displastik böbrek tanısı konuldu. Sol böbreğinin yarısı kistik yapıda en büyüğü 5mm diğerleri daha küçük olan kistik yapılar var. Kistik böbreğin hala idrar sürdüğünü söylediler ama sanırım yakında duracak.başka hiç bi problemi yok çok şükür. Bizi neler bekliyor bilgi verebilecek yardımcı olabilecek var mı lütfen çıkmazdayım tecrübesi olan varsa yardımcı olursa çok sevinirim .