La_le Serdem304 ilk aylarda çoktu ama 3 ayıma girince hepsi gitti yerine kusmalar ve tiksinmeye başladım
Ysgl26 Haftada yani bu hafta doğru düzgün yiyebilmeye başladım. Ama hala iştahım açıldı diyemem. Zorla yiyorum
Nilufar_1996 Hiç açılmadı zar zor iki öğün yiyorum. Arada meyve yiyorum bı tek meyve için iştahım var
Nilufar_1996 Serdem304 33+4 olduk biraz yemem lazım zorlamam lazım 38 haftasında doğumum var çünkü 🤦🏻♀️