Ayco canım benim alerjik var oyuzden vurdurmadi doktorum ufakken vuruldugumda hastanelik olduğum için 3 doktorda bir sıkıntı çıkmaz dedi he şöyle birşey şimdi herşey hastanede oluyor pek riskli bir durum yok sadece doktorum şunu demişti sakin evde faaln doğurma mikrop kaparsinzi demişti zaten oda mümkün değil riskli erken doğum olucak diyormdoktor planlı sezeryanla hiç korkma bir şey olmaz doktor bana keyfiyen vurdurmayan çok hasta var demişti sadece dikkat et bir yerini kesme oda derin olarak çivi batmasi vs demişti bunları 3 ayrı doktor söyledi çünkü panik atak hastasıyım 3 ayrı doktorum var 💞🤗🤗🤗💞