Loveis16 Ozlemynss 27 deyim 24 ten beri ara ara yaşıyorum hiç bir sebep bulamıyorlar bebek iyi suyu iyi rahim ağzı uzunluğu iyi ama sürekli gelen kahverengi lekem var her seferinde acile koşuyordum artık çok sıkıldım yoruldum kimse açıklama yapmıyor 🤦🏼♀️🤷🏼♀️
mucizegebelik6 Bu haftada ihmal edilemez kahverengi leke. Ama şu da varki enfeksiyonunuz varsa o tetiklemiş olabilir. Bu arada Progestan hormonunuzun normalinden fazla yükseldiği icin de olabilir. Bunun icin bebeğin kalp atışını dinlemeye gitmelisiniz.
Ozlemynss Yeni geldim doktordan doktor aşırı yorgunluğa bağladı mümkün olduğu kadar dinlenip bol su iç dedi