Nermin_nur1 Kızlar az önce çok yoğun değil ama kahve leke gelmiş çok korkuyorum ne yapıcam lütfen . Doktoruma yazdım cevap bekliyorum gerekirse bebeğe bakmaya gideceğim bu haftalarda başına gelen var mı normal mi lütfen cevap verin
Sadriye35 Nermin_nur1 15. Haftaya girdik hala lekelenmem var canım en başından beri vardi korkma panik olma doktora git mutlaka iğne falan veryo geçer inşallah
tahaninannesi19 Nermin_nur1 9 haftalıktı oldu gıttım hemen doktora bebegın etrafında kanamalar olusmustu düşük tehlikesi var dedı yatıs verdı ilac iğne tutundu şükür gectı bazende özellikle ilk gebelıkte rahım gelısırken olurmus sen gıt ıhmal etme