Busragurkan2712 7/14 Ocak arası denemelerimiz oldu. En yüksek gün 13 ocaktı. Dün akşam dayanamadım kan testi verdim. 2.30 çıktı kağıtta da ⅒ hafta arasına tekabül ediyordu. Cuma günü tekrar kan testi vereceğim. Kaset test yapmadım. Sizce gebelik oluşmaya başlamış mıdır?
Zeynepp_ Busragurkan2712 ve şuan çok erken sanmam daha benim adetim 3 gün geçmişti gittiğimde daha 2 haftalikti
Zeynepgl Busragurkan2712 canım yanlış anlama ama çok acele ediyorsun etmişsin daha 5 6 gün olmuş ilişki olalı varsa bile daha dölleniyo ancak adet zamanı öğrenebilirsin , Allah gönlüne göre versin 🌸🙏🏻
ggkca Busragurkan2712 5den yukarısı hamilelik var olarak kabul ediliyor, hem daha öğrenebilmek için çok erken, beklenen adet tarihin gecikince test yapıp kan verirsen daha iyi olur. Rabbim gönlüne göre versin İnşallah ❤️
Nilasya12 Zeynepp_ merhaba iki haftalık olduğunu referans aralıgına göre mi öğrendiniz doktor mu söylemişti. Ben 9 ocakta önce erken gebelik testinde öğrendim 10 ocakta kan da ögrnedimm. Regli tarihim 11 ocaktı. Bu persembe gideceğim doktora. Son adet tarihime göre 6. Hafta görünüyor sizde mi öyle hesaplıyorsunuz 😊
Busragurkan2712 Zeynepgl ah ah acele etmek değil de insanı o psikoloji yoruyor , kasık ağırısı vb tüm belirtiler de olunca. Teşekkür ederim sağ olun
ggkca Busragurkan2712 ben mesela adetim 2 gün geciktiginde test yaptım betam 60lardaydı değil adet tarihimden 10 gün önce öğrenmek üç dört gün önce test yapsam kan da bile çıkmazdı 😊
ogrencianne35 Busragurkan2712 regli tarihinize yakın tahlil yaptırın cok erken daha hastaneler gebelik sayilmasi icin en az beta hcg değerinin 10 ve üzeri olması lazım diyorlar
Seherdmrkl Busragurkan2712 daha 5 gün olmuş dediğinize göre yumurtlama günün üstünden. Bence çok erken daha hem bu kadar takmayın stres te iyi değil. Adetiniz in geçmesini bekleyin öyle test yapın. Bazen adet geçtikten sonra bile değer düşük olabiliyor geç döllenmeden vs.
Gulsaharslan Adet tarihimden 10 gün önce evde yaptığım testte çıkmıştı 2 tane yapmıştım hatta ikisi de pozitifti aynı gün kan da beta 396 çıkmıştı 4 haftalık falandı , 2 haftadan önce çıkmaz zaten hiçbir şekilde