kızlar bebeklerim cok erken doğdu süt sağmaya çalşyorum kaşıkla da olmuyo elektrikli göğüs pompasıylada sezeryan snrası gec gelir diyorlar hastaneye biran once süt yollamak istiyorum napsam rezne çayi bol bol su flan da içyorum 😞 üzgünüm ne zmn toparlancak süt gelcek siz nasıl bir yol izledinizn