Serapmehmet_19 27+1 olduk 3.trimester dönemine girmişiz umarım zaman çabucak geçer ve kavuşuruz sağ salim, sizlerde durum nedir 3.trimester döneminde ne gibi zorluklar bekliyor bizleri acaba, zaman çabuk geçer mi sizce😍❤️
Nazlimom Serapmehmet_19 bende 28. Haftadayım kontrole gidicem birazdan inşallah çabuk geçer sağlıkla kucağımıza alırız😻😻
BabyLoveeee Serapmehmet_19 34+5 im uykusuzluklar başladı ne tarafına yatsan rahatsız edici,sırtüstü hiç yatamıyorum nefesim kesiliyo falan,ayakkabılarımı oturmadan giyemez oldum,bunlara hazırlıklı ol😅
yrnurer Serapmehmet_19 Geceleri uyumak zor oluyor 😁 He bide Mide yanması tabiii insan ağırlaşıyor hayırlısıyla kucaklarımıza alalimda gerisi önemli degil geçiyor 🤲🤲😊
Serapmehmet_19 yrnurer gece uykusuzlukları, mide rahatsızlıkları başladı bile, demekki bu dönemdede devqm edicek, aynen öyle canım hayırlısıyla alalım da kucaklarımıza, hepsine değer
Serapmehmet_19 RumeysaNur34 canları sağ olsun diyelim mecbur katlan>caz ağrılara, uykusuzluklara, Aminn canım benim çok sağol
PrensesFiona Serapmehmet_19 bol bol su iç ki ödem olma canım. Magnezyum kullanmıyorsan doktoruna söyle çünkü kramplar oluyor magnezyum verir doktorun.
Serapmehmet_19 PrensesFiona suyu çok içen biriyim Allahtan, söylediğin için teşekkür ederim canım daha fazla içmeye özen gösteririm, evet kramplarım oluyo geceleri🥺