Doğuramadım postumu açayım ben de🤭40+2den selamlar çarşamba gününe kararı bana bıraktı doktorum artık 🙄 hiç sancım çıkmıyor haftalardır. beklemenin risklerini anlattı doktorum.herşey normal doğum olarak ilerlerken kızım doğum kanalına inmedi açıklık yok sancım da yok hayırlısı olsun sağlıklı olsun diyorum artık 😊