Momyyesraaa 36+5 ile benim kizimin kafasi hala yukarda🤣 doktorum aksini soylemedi, hala normal dogum yollarinda yuruyoruz😅
Bebek dogum sancilari basladiginda bile donebilir… bu haftalarda donmemesi sezeryan anlaminda degil….
Mide yanmalarin korkuç😅 eger dogum pozisyonuna girseydi kuzum, eccuk rahat ederdim …
Ama olsun, prensesin iyi olsun da🥰 anasi dayanir🥰🥰🥰