esmer3 Kızlar bu Nişan nasıl bi şey tuvalete kalktım peçeteyi sildiğimde sümüksü koyu kahverengi bi akıntı geldi, inanmadım tekrar sildiğimde rengi açık kahveye dönmüştü. Nişan böyle ni oluyor daha 34. Haftadayım 🤦🏻♀️
esmer3 incisu ik gün önce baktılar açılma yoktu sancı çıktı diye bu akşam ikinci doz ciğer geliştirici olmuştum zaten ama bu kadar çabuk olur mu ki yaaa
esmer3 Selin12- kontrolüm yarındı normalde doktoruma bilgi vermem gerekecek sanırım 🤦🏻♀️ küveze girmesinden korkuyorum olası bi durumda
-Aselimm- Olur cnm sen kontrolüne git ihmal etme benim ilk oğlumda da öyle leke geldi vede 31 hastalıktır erken doğum oldu dikkat et imkanın varsa git hastaneye müdahale edilecek bisi varsa iyi olur
esmer3 -Aselimm- ya dün akşam gitmiştim iki gündür sancım var diye iki doz ciğer geliştirici oldjm ama etki etmesi için 48 saatin geçmesi gerekiyor dedi doktor, açılmam da yoktu iki gün önce
Acremine esmer3 benımde 20 düşmüştü. Ama doktorum 25 altına düşünce erken dogum riski olusur demişti. Açılmanız varmı peki baktılar mı
esmer3 Acremine 2 gün önce yoktu, zaten bu rahim ağzına ultrasondan baktı alttan bakmadı doktor sabah da nişanım geldiği için yatış verdiler şimdi adalat ilaç olucam
Acremine Gelen nişanmış yani🤔 ben okuyunca muane oldunuz diye olmustur sandım. Allah sağlıkla vaktinde kucagınıza almayı nasip etsin🤲🏼 Hiç modunuzu düşürmeyin çok erken bi hafta degil inşallah hersey güzel olur
esmer3 Acremine ya kilosu iyi şu an ciğer geliştirici de oldum o yüzden çok korkmuyorum sağ salim doğarsa inşallah 😊
-Aselimm- esmer3 ciğer geliştirici olduysan etki eder inşallah benim öyle olmadığı için oğlum 1 ay küvözde yattı hastanede kontrol altında olman daha iyi cnm Rabbım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah benim şimdi 11 yaşında oğlum zaman çabuk geçiyor